خبرگزاری کار ایران

برگزاری کلاس مجردها در دانشگاه علم و فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۱۷

«کلاس مجردها» فردا یکشنبه ۱۳ اسفند در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، «کلاس مجردها» با تدریس حجت‌الاسلام شهاب مرادی، فردا یکشنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود. 

منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این خبر گفت: «کلاس مجردها» با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، یک مؤسسه و بسیج دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی استاد حوزه خانواده و دین برگزار می‌شود. 

وی تأکید کرد: مبنای این کلاس را تعاملی‌بودن و فراهم‌آوری زمینه برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات گوناگون با رعایت احترام شکل می‌دهد. آموزش رواداری و اخلاق‌مداری ازجمله اهداف دیگر این همایش آموزشی و تربیتی است. این دوره در راستای یکی از اهداف یازده‌گانه حوزه فرهنگی در ایجاد فرصت‌های تجربه و ارتقای فکری و فرهنگی دانشجویان و کسب تجارب موفق برای عبور از موانع پیش‌روی در زندگی انجام می‌شود. 

گفتنی است، کلاس مجردها گردهمایی تربیتی برای آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که حجت‌الاسلام شهاب مرادی آن را سال ۱۳۹۰ طراحی و راه‌اندازی کرده است که در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز