خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

جوهره اصلی تمام برنامه‌های فرهنگی باید فرهنگ ایثار و دفاع مقدس باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۶۶

آموزش و پرورش و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس؛ با بیان اینکه جوهره اصلی تمام برنامه‌های فرهنگی باید فرهنگ ایثار و دفاع مقدس باشد، بر تربیت دانش آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس؛ تاکید کرد. 

وی با تقدیر از برخی برنامه‌های فرهنگی، همچون تولید سرودهای انقلابی و مذهبی؛ به حضور ارزشمند خانواده بزرگ نظام تعلیم و تربیت در انتخابات اشاره کرد و افزود: بسیاری از تولیدات رسانه ای، محتواهای انتخاباتی و رخدادها در رسانه‌های کشور، توسط خانواده بزرگ آموزش و پرورش تولید شده است که فضای کشور را تغییر داده و منشاء اثر است. 

در این جلسه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش در عرصه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: معلمان عزیز ما در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه نقش ویژه‌ای داشتند و در بعد از دوران دفاع مقدس نیز در سازندگی و آبادانی و مدیریت کشور نقش آفرین بوده و هستند. 

وی با اشاره به نقش ویژه معلمان در مسایل تربیتی و فرهنگی کشور؛ کمرنگ کردن امور تربیتی در مدارس در گذشته را یک خیانت بزرگ برشمرد و افزود: مسایل تربیتی در مدارس از جمله اثر بخش‌ترین فعالیت‌ها است. 

سردار کارگر در ادامه به معرفی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پرداخت و افزود: هرگونه همکاری و کمک به آموزش و پرورش کشور یک افتخار و موهبت بزرگ است. 

گفتنی است در این جلسه که مدیران کل آموزش و پرورش تمام استان‌های کشور نیز حضور داشتند، برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش به ارائه برنامه‌های انجام شده و نیز همکاری‌های پیشرو در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز