خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

صدای نخبگان، ظرفیتی جدی برای جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۷۹

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت ظرفیت شنیدن صدای جامعه نخبگان و دانشگاهیان را دارد، گفت: صدای نخبگان یک ظرفیت جدی برای جامعه است و شخص رییس جمهور توجه خاصی به این موضوع دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مصطفی زمانیان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اظهار کرد: مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در سال ۶۸ در مجموعه نهاد ریاست جمهوری به عنوان یک نهاد مشورتی تشکیل شده و در ادوار مختلف، ماموریت‌های زیادی را برعهده داشته است. 

وی کمک محتوای، فکری و مشورتی به رییس‌جمهور را از ماموریت‌های مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: از ارکان دانشگاه برای هم افزایی استفاده خواهد شد. 

زمانیان با اشاره به تعامل رییس‌جمهور با جامعه نخبگان و دانشگاهیان اظهار داشت: صدای نخبگان به عنوان یک ظرفیت جدی برای جامعه است و شخص رییس جمهور توجه خاصی به این موضوع دارد. 

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری پرداختن به یک موضوع راهبردی و یک طرح منتخب که با گفتمان دولت مستقر تناسب داشته باشد را از دیگر رویکردهای مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی می‌تواند در این موضوع به دولت کمک کند. 

مرکز بررسی‌های استراتژیک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری ایران است، که در زمینه ارائه راهبرد به رییس‌جمهور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز