خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در جمع خبرنگاران:

کنترل دوربین‌های جاده‌ای به بخش خصوصی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۸۳

فرمانده فراجا گفت: کنترل دوربین‌ها در جاده‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه هجدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: با توافق وزارت راه از سال ۱۴۰۳ موضوع دوربین و کنترل دوربین در جاده‌ها را به بخش خصوصی می دهیم.

وی همچنین به ارائه ۲۰۰ میلیون خدمت در پلیس راهور طی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: برای سال آینده باید در حوزه ایمنی راه شاهد تحول باشیم و این تحول باید توسط مردم قابل لمس باشد.

رادان خاطرنشان کرد: امسال هدف‌گذاری کرده بودیم که کاهش تصادفات داشته باشیم که موفق نبودیم و این طلب مردم از من و از شما است.

وی بر لزوم انجام تکلیف پلیس راهور در کاهش تصادفات و تلفات جاده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفان ترمیم شود، این افراد سال ۱۴۰۳ بی‌مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

فرمانده فراجا تاکید کرد: هزینه تخلف امروز برای ناقضان قانون بازدارنده نیست و به شدت در پی این هستیم که هزینه تخلف را افزایش دهیم.

رادان ادامه داد: عدد متخلفان در حوادث رانندگی عدد زیادی نیست، حدود ۱۰ درصد از افراد در حوادث رانندگی متخلف هستند و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه دوربین‌های جاده‌ای به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم، گفت: باید بخش خصوصی را در جاده‌ها بیاوریم و دوربین‌های جدید را نصب کنیم و رکوردها را ثبت کنیم تا تمامی جاده‌ها در تسخیر پلیس قرار بگیرد.

رادان در پایان گفت: باید در سال ۱۴۰۳ برای ارائه کارهای راهنمایی و رانندگی به سراغ مردم برویم نه اینکه مردم به سراغ ما بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز