خبرگزاری کار ایران

معرفی الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه پوشش همگانی سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۱۹

دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف از اجرای این همایش را معرفی الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه پوشش همگانی سلامت عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، علیرضا زالی، در مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با خانواده و نظام ارجاع، گفت: امروز این همایش در شرایطی برگزار می‌شود که بعداز همه گیری کووید ۱۹، شاهد شکل گیری مهربانی جهانی هستیم.

وی افزود: برگزاری همایش‌های بین المللی در دوران پساکرونا زمینه گسترش و ارتقای برنامه‌های بهداشتی ملی و فراملی را مهیا کرده است.

دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با خانواده و نظام ارجاع، هدف از اجرای این همایش را معرفی الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه پوشش همگانی سلامت عنوان و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه پوشش همگانی سلامت و کمپین اجتماعی پویش ملی سلامت تجارب موفقی را پشت سر گذاشته است.

وی هدف از برگزاری پویش‌های ملی سلامت را کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیرواگیر و افزایش کیفیت زندگی مردم عنوان کرد و گفت: در پویش اخیر که دیابت و فشارخون هموطنان مورد آزمایش و سنجش قرار گرفت، ۴۶ میلیون نفر از جمعیت هدف مشارکت داشتند و این پویش در سال آینده با سنجش سایر ریسک فاکتورها تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز