خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

حال و هوای مناطق راهیان نور، جهادی و الهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۹۱

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حال و هوای مناطق راهیان نور حال و هوایی جهادی و الهی است و هر کس صرفا از باب وظیفه بیاید هیچگونه بهره‌ای عایدش نمی‌شود، اما اگر با دل بیاید بهره‌مند می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه سفر به استان خوزستان و شرکت در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: برای زنده کردن یاد و خاطرات زمان جنگ و تجدید روحیه و امید گرفتن در این مکان حضور پیدا کردیم. 

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به جوانان گفت: بعضی وقت‌ها تعاریفی از جبهه و جنگ می‌شود که جوان ما فکر می‌کند که برای آن‌ها دست‌یافتنی نیست. برعکس، آن جوان‌های گذشته همجنس جوان‌های امروزی بودند، آن‌ها هم علاقمندی‌ها، آرزوها و نظرهایی داشتند، ولی هنگامی که به منطقه می‌آمدند، منطقه را با خودشان همراه می‌کردند و همه چیز را ممکن و دست‌یافتنی می‌کردند. 

فرمانده فراجا با تاکید بر لزوم قدردانی از شهدا گفت: شهدا خونشان و جانشان را در این منطقه گذاشتند و رفتند و خیلی از آن‌ها پیکرشان هم پیدا نشد به گونه‌ای که پدر و مادر آن‌ها قادر به درد و دل کردن در کنار قبر فرزندانشان نیستند، اگر قدردان آن‌ها نباشیم کفران نعمت کردیم و کفران نعمت برکت را از زندگی انسان می‌برد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رادان در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با مناطق مقدس راهیان نور، وظیفه معنی ندارد باید دل داد تا به وظیفه خوب عمل کرد. حال و هوای مناطق راهیان نور حال و هوایی جهادی و الهی است و هر کس صرفا از باب وظیفه بیاید هیچگونه بهره‌ای عایدش نمی‌شود، اما اگر با پای دل بیاید، بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز