خبرگزاری کار ایران

برگزاری هوشمند آزمون‌های سراسری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۰۸

معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: دو طرح کلان ملی در حال اجرا هستند طرح جوانی جمعیت در مرحله تحقیقاتی است و سخت‌افزار طرح هوشمندسازی آزمون‌ها نیز ساخته شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی با اشاره به طرح‌های مصوب شده کلان ملی گفت: حدود ۲۰ سال پیش ۴۷ طرح‌های کلان ملی در شورای عتف مصوب شد و منابع مالی آن فقط در فاز مطالعاتی تامین و متوقف شد، چون منابع مالی آن فقط همان سال تامین شد. 

وی تصریح کرد: پس از آن بررسی کردند اگر هر کدام از این طرح‌ها کارفرمایی دارد که حاضر به پرداخت منابع مالی آن است طرح می‌توانند ادامه پیدا کنند، همان هیچ کدام ادامه پیدا نکرد. 

وی با اشاره به راه اندازی مجدد طرح‌های کلان ملی ادامه داد: اخیرا در شورای علوم، تحقیقات و فناوری با هدف مصوب کردن طرح‌های کلان ملی در جهت ماموریت‌های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری طبق چیزی که قانون برای شورا تعیین کرده آیین‌نامه آن را بازبینی کردیم که طرح‌های کلان ملی را مجدداً راه اندازی کنیم. 

معاون پژوهشی وزیر علوم با اشاره به تصویب دو طرح کلان ملی گفت: در آخرین جلسه شورای عتف با حضور رئیس جمهور دو طرح کلان ملی مصوب شد. 

صالحی با اشاره به جنبه‌های گوناگون و گسترده این طرح‌ها گفت: بخشی پژوهشی طرح جوانی جمعیت به عهده ما است همچنین برگزاری هوشمند آزمون‌های سراسری نیز صرفا شامل کنکور نمی‌شود، بلکه سازمان سنجش آموزش کشور سالانه بیش از ۱۴۰ آزمون سراسری برگزار می‌کند. طی تحقیقاتی که انجام شده سخت‌افزاری در بستر مخابرات که یک بستر امن است آماده شده است که همه این‌ها طبق زمان‌بندی که دارد انجام می‌شود. 

به گفته معاون پژوهشی وزارت علوم دو طرح کلان ملی در حال اجرا هستند طرح جوانی جمعیت در مرحله تحقیقاتی است و سخت‌افزار طرح هوشمندسازی آزمون‌ها نیز ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز