خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

توقیف ۱۱۲ کامیون در طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۲۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالاهای مرجوعی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار حسین رحیمی با بیان این که پلیس امنیت اقتصادی فراجا با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سود‌های باد‌آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود از جمله قاچاق کالا و ... هستند، مقابله خواهد کرد، اظهار داشت: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های  انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی، خاطر نشان کرد: دراجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد. همچنین در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور، استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رحیمی با تاکید بر این که مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می‌کنند، خاطرنشان کرد: به‌منظور مقابله همه‌جانبه با مجرمان اقتصادی، هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و ارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و ... را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز