خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

افزودن بیش از ۱۰۰۰ خودرو به ناوگان عملیاتی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۷۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان این که در نوروز ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار دستگاه خودرو به ناوگان عملیاتی هلال احمر اضافه خواهد شد، گفت: جمعیت هلال احمر برای سال جدید، با توانی دو برابر سال گذشته وارد اجرای طرح نوروزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق محمودی در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز را به مردم ایران و به خصوص خادمان مردم که ایام را به جای حضور در خانواده و سپری کردن تعطیلات، در خدمت مردم هستند، تبریک عرض می‌کنم و برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم.

وی با بیان این که جمعیت هلال احمر برای سال جدید، با توانی دو برابر سال گذشته وارد اجرای طرح نوروزی شده است، گفت: تمام هدف ما این است که خدمات نوروزی به مردم بهتر ارائه شود. در همین راستا نیز در تلاش هستیم تا شاهد کاهش آمار تصادفات و خسارات جانی ناشی از آن باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که در نوروز امسال بالغ بر یک هزار دستگاه خودرو به ناوگان عملیاتی هلال احمر اضافه خواهد شد، اظهار داشت: از پلیس راهور تقاضا داریم در شماره‌گذاری خودروهای امدادی نیز به ما کمک کند.

محمودی با بیان این که وظیفه هلال احمر این است که مراقب جان مردم باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر در جاده‌ها، مبادی ورودی شهرها و ... ایجاد شده است.

وی با اشاره به آمار ماموریت‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نوروز سال گذشته، عنوان کرد: برابر این آمارها استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان و ... ازجمله شهرهای پرماموریت برای هلال احمر در این ایام هستند.

محمودی در پایان از تشکیل پایگاه سلامت نوروزی توسط هلال احمر نیز خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها علاوه بر امدادگران، داوطلبان، تیم‌های جوانان و ... نیز حاضر می‌شوند و اقدام به ارائه خدمات سلامت، رفاهی و ... به مردم و مسافران نوروزی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز