خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

محرومان در ماه مبارک رمضان در اولویت شهرداری باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۷۰

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از شهرداری خواست تا با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، توجه به محرومین را در در اولویت توجه قرار دهد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری بار دیگر با اشاره به جنایات رخ داده در غزه از سوی رژیم صهیونیستی و نیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قطعاً وحدت در گرو توجه به اشتراکات، التزام به قانون، عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، رعایت حقوق مردم، مسابقه در خدمت رسانی به مردم و همچنین تمرکز بر کارهای باقیمانده همراه با احترام، مهربانی و رعایت اخلاق اسلامی محقق خواهد شد.

 
وی افزود: ساختار استکباری معمولاً به دلیل امپراتوری قدرتمند رسانه‌ای و روانی که در اختیار داشت؛ در هر برهه‌ای با استفاده از ایجاد اختلال ذهنی و نیز اختلال نگرشی و سپس اثرگذاری در رفتار و اختلال رفتاری جهانیان، می‌توانست سرپوشی روی جنایت‌های خود بگذارد. خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که دنیا متوجه شده که آمریکایی‌ها و به ویژه کسانی که هنوز به دنبال یک استعمار نوین هستند؛ نه تنها به صلح پایدار در سرزمین انبیاء علاقه‌ای ندارند. بلکه امروز بیش از هر روز دیگری به هرج و مرج دائمی در منطقه غرب آسیا نیازمندند. 
 
عباسی ادامه داد: ان شاء الله خداوند از فضل و کرم خود به مردمی که به ماه رمضان ورود می‌کنند؛ نگاه ویژه کند. گرچه تفاوتی ندارد و امروز به نوعی این مردم روزه‌دار هستند و مشاهده کودکانی که در فقر و گرسنگی مقابل چشمان پدر و مادرشان از بین می‌روند؛ انسان را عمیقاً غصه‌دار می‌کند. در ماه مبارک رمضان توجه به محرومین یک اولویت به حساب می‌آید. لذا از شهرداری تهران درخواست می‌شود که ضمن همکاری و مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد که در این عرصه فعال هستند؛ خود نیز در حد توان حمایت کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز