خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

بازدید از ۱۵ هزار واحد صنفی در طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۷۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از بازدید از نزدیک ۱۵ هزار واحد صنفی در قالب طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه، اظهار داشت: این طرح در ۳۴ روز گذشته در سطح کشور به مرحله اجرا در آمده و در قالب آن از ۱۴ هزار و ۸۰۸ واحد صنفی بازدید شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح بیش از ۵۱۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۲۲ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان این که در اجرای این طرح استان‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و فارس بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند، عنوان کرد: بیشترین کشفیات متعلق به انواع لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، رحیمی با تاکید بر این که مقابله با پدیده شوم قاچاق از قبل از مرز تا مراکز عرضه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اطلاعات و اخبار هموطنان گرامی در خصوص مقابله جدی‌تر و همه‌جانبه با قاچاق کالا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز