خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

طرح همیار پلیس به دانش‌آموزان هویت‌بخشی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۵۵

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح همیار پلیس با هدف اثرگذاری، طرحی حائز اهمیت است، عنوان کرد: طرح همیار پلیس از جمله طرح‌های هویت‌بخش به دانش‌آموزان است، زیرا دانش‌آموز را به یک کنشگر فعال تبدیل می‌کند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشست آماده باش نوروزی همیاران پلیس ۱۴۰۳، در محل ستاد پلیس راهور فراجا و با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سرهنگ سیروس حسین‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا و تعدادی از دانش‌آموزان همیار پلیس برگزار شد. 

حجت‌الاسلام پورثانی در این نشست با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان دکترین وزارت آموزش و پرورش تنوع موقعیت‌های یادگیری را به عنوان ویژگی خود قرار داده است، اظهار کرد: تنوع موقعیت یادگیری یعنی دانش‌آموز فقط در کلاس درس و با کتاب درسی رشد نمی‌کند، بلکه در محیط‌های دیگر نظیر اجتماعات گوناگون، مساجد و منزل نیز باید تربیت شود و رشد پیدا کند. 

وی افزود: همچنین در سند تحول بنیادین مدرسه کانون تربیتی محله است و دانش‌آموز باید در آن فعال باشد. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح همیار پلیس از جمله طرح‌های هویت‌بخش به دانش‌آموزان است، زیرا دانش‌آموز را به یک کنشگر فعال تبدیل می‌کند و این همان چیزی که سند تحول از برنامه‌ریزان حوزه آموزش و پرورش می‌خواهد. 

پورثانی در پایان تاکید کرد: به طرح همیار پلیس به عنوان یکی از مظاهر هویت‌بخشی فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان نگاه می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و درست آن به‌کار خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز