خبرگزاری کار ایران

صادقی:

پیش‌بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حریم پایتخت در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۵۴

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران گفت: در سال آینده ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای حریم تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد صادقی در بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان تهران گفت: از نعمت های انقلاب اسلامی مردم سالاری است اصل هفتم قانون اساسی اصل شورا را بیان می کند هرجا شورا و حاکمیت کنار هم بودند اتفاق خوبی رقم خورده است.

وی ادامه داد: هرجا بین شوراها و نهادهای حاکمیتی مشکل ایجاد شده خدمات بی کیفیت و کمرنگ شده است. هیچ گاه به اندازه دوره ششم شورا و دوره سیزدهم دولت همکاری و هماهنگی بین حاکمیت و شورا دیده نشده است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نظام مسائل شوراها باید در بودجه کشور لحاظ شود و در این راستا در ابتدای دوره ششم جلساتی برگزار و نظام مسائل مشخص شد. این همکاری بین شهرداری تهران و دولت نشان دهنده اراده جدی برای رفع مشکلات است. 

صادقی با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی در شهرستان تهران گفت: یکی از مهمترین موضوعات بررسی نظام مسائل شهرستان تهران بود و خوشبختانه در برنامه های مختلف دو سال اخیر در دستور کار نهادهای حاکمیتی و دهیاری ها و بخشداری ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بودجه حریم ۲۴ میلیارد تومان بود و در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید‌. در سال ۱۴۰۳ این رقم برای حریم ۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است امروز شاهد هستیم که در مناطق مختلف هزینه کرد صفر بوده است و باید گزارشی در اختیار ما قرار می گرفت تا بدانیم این منابع به درستی هزینه شده است یا خیر؟

وی با تاکید بر اینکه باید در جلسه ای با حضور اداره کل حریم و فرمانداری سهم مناطق مشخص شود گفت: باید سایه سنگین موضوع حریم با این اقدام‌ جبران شود و از روشنایی معابر تا آسفالت در این راستا مورد توجه قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز