خبرگزاری کار ایران

عزم راسخ مرزبانان در مبارزه با پدیده شوم قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۱۸

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا بر اهتمام و عزم راسخ مرزبانان در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تأکید کرد و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق را در حمایت از تولید از اولویت‌های مرزبانان دانست.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی استان اردبیل در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: بحمدالله در بازدیدی که امروز از یگان‌های مرزی صورت گرفت، شور و نشاط در چهره مرزبانان مشاهده شد که با غیرت وصف ناشدنی به تأمین امنیت مرزها می‌پردازند. 

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: مرزبانان به عنوان لجمن مبارزه با پدیده شوم قاچاق، می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند و با اهتمام و عزم جدی، طرح ریزی و اتخاذ برنامه مناسب، از تولید داخلی در برابر ضربات پدیده قاچاق حمایت و موضوع را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار خواهند داد. 

سردار ستاره همچنین در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدات‌های مرزبانان، خاطرنشان کرد: امنیت کامل در مرزها برقرار است و مشکل خاصی در تامین امنیت و آسایش مناطق مرزی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز