خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۶ میلیارد کالای قاچاق در آبهای بندر گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۹۶

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳۶ میلیارد کالای قاچاق و توقیف سه فروند شناور در آب‌های بندر گناوه خبر داد. 

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ «غلامرضا محقق» جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر در تشریح این خبر، گفت: مرزداران حین کنترل و پایش شناورها در مبادی ورودی، سه فروند شناور همراه با حجم زیادی کالای قاچاق را در آب‌های بندر گناوه شناسایی و متوقف کردند. 

وی افزود: مرزبانان در بازدید از این شناورها، موفق شدند ۲۷۰۰۰ ثوب پوشاک، ۹۳۷۵ عدد لوازم آرایشی، ۲۰۰۰ عدد آمپر فشارسنج کپسول آتش نشانی، ۲۰۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۹۵۰ عدد باتری قلمی، ۲۰۰۰ عدد لوازم التحریر، ۲۲۰ عدد اسباب بازی، ۲۳۰۰ عدد حوله و غیره را کشف کنند. 

سرهنگ محقق ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بنا بر اعلام کارشناسان، ۳۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت: در این راستا ۷ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند. 

جانشین فرمانده مرزبانی استان در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز