خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

اعلام آخرین آمار فوتی های تصادفات نوروزی/ جاده چالوس یک طرفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۹۳

جانشین پلیس راه راهور فراجا ضمن بیان اینکه تصادفات در سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است، گفت: تا کنون ۴۱۷ هموطن در اثر سوانح رانندگی طی سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور در سفرهای نوروزی اظهار کرد: مانند روزهای قبل ترافیک در محورهای خروجی استان تهران و سایر کلانشهرها به سمت استانهای زیارتی و سیاحتی و شمال کشور پرحجم و در برخی محدوده‌ها سنگین است.

جانشین پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: در محور چالوس در محدوده‌های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه به صورت مقطعی شاهد بار ترافیک سنگین هستیم به همین دلیل از ۹ و ۳۰ صبح تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شده است و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه محور چالوس؛ جنوب به شمال جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شد.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین-رشت، کرج-قزوین، نیز شرایط مناسبی حاکم است. با توجه به افتتاح آزادراه رودبار امسال شاهد هیچ گره ترافیکی نیستیم. افرادی که قصد سفر به شهرستان‌های غربی مازندران را دارند، از آزادراه قزوین-رشت تردد کنند تا ترافیک کمتری را در مسیر تجربه کنند. 

سرهنگ محبی در خصوص سوانح رانندگی طی سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: تصادفات نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است، اما حتی یک مورد نیز مهم است. متاسفانه تا امروز صبح ۵ فرودین ماه، ۴۱۷ نفر از هم وطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که آمار نگران کننده‌ای است. بیشترین علت وقوع تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی است. 

وی افزود: امروز شاهد بار ترافیک دور دوم سفرهای نوروزی هستیم و بیشترین بار به سمت رفت و شهرهای مقصد است بنابراین باید رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز