خبرگزاری کار ایران

تقدیر سخنگوی فراجا از شهرداری تهران برای برپایی غرفه گردشگری در ورودی آزادراه تهران - شمال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۴۹

سخنگوی فراجا طی بازدید از غرفه گردشگری که در ایام نوروز به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در ابتدای ورودی آزادراه تهران - شمال برپا شده است، از شهرداری تهران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا، سرهنگ علی همه‌خانی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و حامد خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از روند خدمت رسانی غرفه گردشگری برپاشده در ورودی آزاد راه تهران - شمال بازدید کردند.

در این بازدید، سردار منتظرالمهدی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری تهران در برپایی غرفه‌های گردشگری برای مسافران نوروزی در ورودی‌های پایتخت گفت: این که در حاشیه این غرفه‌ها توصیه‌های ایمنی رانندگی به مسافران ارائه می‌شود، کمک به‌سزایی در کاهش حوادث رانندگی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برخی از رانندگان در طول سفر با خستگی مواجه هستند که راهنمایی این غرفه ها به مراکز اقامتی موجب برطرف شدن خستگی رانندگان خواهد شد تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی بر اثر خواب‌آلودگی رانندگان باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ نیز در این بازدید گفت: ۶ غرفه گردشگری در منطقه ۲۲ برپا شده است که غرفه گردشگری آزاد راه تهران - شمال به شکل ویژه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، حامد خداوردی خاطرنشان کرد: در غرفه گردشگری ورودی آزادراه تهران - شمال به شکل روزانه ۳۰۰ بسته افطاری توزیع می‌شود و همچنین اتاق مادر و کودک، نمازخانه و اسکان موقت جهت استراحت رانندگان بخشی از خدمات ارائه‌شده در این محیط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز