خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۵۴۹ نفر در تصادفات رانندگی نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۰۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا صبح امروز (۸ فروردین)، ۵۴۹ نفر در تصادفات رانندگی جان باخته‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی صبح امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) در یک مصاحبه تلویزیونی، افزود: تاکنون ۳۴۰ میلیون تردد جاده‌ای در کشور ثبت شده است و به طور متوسط روزانه ۲۶ میلیون خودور در کشور تردد داشته‌اند و بیشترین آمار ترددها مربوط به روزهای چهارم و هفتم فروردین امسال و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بوده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تصادف جرحی در جاده‌های کشور ثبت شده است. 

وی بیان کرد: حجم انباشت و بیشترین مقصد مسافران نوروزی استان مازندران بوده است که اکنون ۳۲۰ هزار خودرو مسافران در این استان وجود دارد و ۲۱۵ هزار خودرو در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار در خراسان رضوی وجود دارد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته که بیشترین علت کاهش مربوط به ایام بارندگی‌ها و شرایط نامساعد جوی در اوایل سال است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد وضعیت آب هوا و بارندگی نیز گفت: در استان‌های شمال غربی کشور آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی شده است و رانندگان حتما باید آمادگی لازم برای تردد در این شرایط را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز