خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۵ درصدی بهای بازدید از باغ پرندگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۷۷

نرخ بهای بازدید از باغ پرندگان در سال جدید ۳۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نرخ بهای بازدید از مجموعه باغ پرندگان با حداکثر آراء موافق اعضای شورا با ۳۵ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل ۹۰ هزار تومان تعیین شد. اعضای شورا برای نرخ استفاده از پارکینگ این مجموعه هم با اکثریت آرا با رقم ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان برای سه ساعت موافقت کردند.

در جلسه امروز شورا همچنین لایحه بهای خدمات مهاجرین و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳ با ۱۶ رأی موافق تصویب شد. ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا همزمان با بررسی این لایحه گفت: ما این لایحه را هر ساله تصویب می‌کنیم و هیچگونه خروجی ندارد و شهرداری حتی ریالی درآمد از این بخش نداشته است، زیرا تمدید کارت اقامت برعهده شهرداری نیست. اعضای شورا همچنین بهای خدمات ورود خودرو (ماشین آلات) به پایانه‌های میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار را تعیین کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهای خدمات ورود خودرو‌های سنگین و ترانزیت، بیش از ۲۲ تن، ۱۰ تا ۲۲ تن، ۶.۵ تا ۱۰ تن، کامیونت و خاور و وسایل نقلیه مشابه ۴ تا ۶.۵ تن، نیسان و سایر وسایل نقلیه از ۲.۵ تا ۴ تن و وانت بار و سایر وسایل نقلیه تا ۲.۵ تن ارقامی برای توقف تا ۲۴ ساعت، ۲۴ تا ۷۲ ساعت و بیش از ۷۲ ساعت پیش بینی شده است.

مهدی پیرهادی افزود: از خودرو‌های سواری مبلغی برای پارک در میدان مرکزی و میادین میوه و تره بار دریافت نمی‌شود. اعضای شورای شهر تهران همچنین میزان و چگونگی پرداخت حق الزحمه به اعضای کمیسیون‌های موضوعه را با قید یک فوریت تصویب کردند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در توضیح یک فوریت این لایحه گفت: میزان و چگونگی پرداخت حق الزحمه از سال ۹۲ تاکنون تغییر نکرده و موجب گلایه نمایندگان است و این لایحه با قید یک فوریت آمده و باید در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز