خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران خبر داد:

انضباط شهری مراسم نماز عید فطر با ۱۷۰نیروی شهربان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۴۱

​مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: ۱۷۰ نیروی شهربان، انضباط شهری مراسم باشکوه نماز عیدسعیدفطر را برقرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود رنجبریان با بیان اینکه نماز عید سعید فطر تجلی باشکوه، یک‌ماه بندگی خالصانه شهروندان مومن است که روح معنویت را در کالبد شهر می‌دمد، اظهار کرد: تأمین آسایش عبور و مرور نمازگزاران و شهروندان در مراسم نماز عید فطر، یک افتخار بزرگ است و شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران مفتخر است که در این راستا، انجام وظیفه کند.

وی افزود: امسال نیز، ۱۷۰ نیروی شهربان به همراه ۱۰ کارشناس و ۵ ناظر، با استقرار در محورهای تعیین شده و پهنه‌بندی صورت گرفته، انضباط شهری این مراسم را برقرار می‌کنند. علاوه بر این و با درخواست مسئولین برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر، تعدادی از نیروها نیز برای کمک به نظم و انضباط پارکینگ‌های شمالی، شرقی و جنوبی مصلای تهران مستقر می‌شوند تا إن‌شاءالله نمازگزارانی که برای عید فطر می‌آیند به راحتی بتوانند جای پارک خود را پیدا کرده و ساماندهی به خوبی انجام شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهربان و حریم‌بان، رنجبریان با بیان اینکه نیروهای شهربان از ساعت ۴ بامداد روز عیدفطر در محورهای تعیین شده مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم نماز عیدفطر به انجام وظیفه خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه نیروهای شهربان در روز عیدفطر، جلوگیری از هرگونه سدمعبر در مسیرهای محل تردد شهروندان نمازگزار برای پیشگیری از ترافیک در عبور و مرور و جلوگیری از ایجاد مزاحمت با سدمعبر برای شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز