خبرگزاری کار ایران

همزمان با حلول ماه شوال؛

استاندار تهران عید سعید فطر را به مومنان و روزه داران تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۱۴

استاندار تهران همزمان با حلول ماه شوال طی پیامی، عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان، به ویژه مردم مومن استان تهران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،  علیرضا فخاری، طی  پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان، به ویژه مردم مومن استان تهران تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ، وَأَعُوذُ بِکَ فِیهِ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ». 

عید سعید فطر، عیدی است که در آن، اخلاص و شکوفایی فطرت انسان، نمایان و مومنان پرهیزکار بعد از یک ماه بهره‌گیری از ضیافت الهی و دوری از گناهان در برابر نفس و شیطان پیروز می شوند. 

بهار امسال گره خورد به قرآن و مبارک شد با نور ماه رمضان، حال که یک ماه تعبد، بندگی و پرستش را پشت سر گذاشته ایم به عید سعید فطر و هنگامه رجعت انسان به خویش رسیده ایم. 

آنجا که در نماز عید فطر ذکر «ادخلنی فی کلّ خیر ادخلت فیه محمّدا و آل محمّد» و «و اخرجنی من کلّ سوء اخرجت منه محمّدا و آل محمّد صلواتک علیه و علیهم» را زمزمه می کنیم از خدا بخواهیم  همه ما را در زمره بهشتیان قرار دهد و از دوزخ برهاند. 

اینجانب،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان به ویژه مردم مؤمن، انقلابی و خداجوی استان تهران، این عید بزرگ را تبریک و تهنیت گفته و سعادت هر چه بیشتر در سایه اتحاد، عزت و اقتدار ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. 

علیرضا فخاری 

استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز