خبرگزاری کار ایران

حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی طرح رود دره فرحزاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۶۸

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرآیند پرداخت و تملک معارضات ملکی، پیشرفت این طرح سرعت بیشتری خواهد گرفت و فاز اول طرح روددره فرحزاد در پایان فصل بهار امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسین نظری امروز (شنبه ۲۵ فروردین) در جلسه تسریع در روند پیشرفت طرح رود دره فرحزاد گفت: این طرح از موضوعات مورد تاکید مدیریت شهری در ادوار گذشته بوده و این طرح به جهت تعارضات ملکی بسیار زیاد؛ مدعیان زیادی داشته است و عملا به جهت تعارضات ملکی این طرح طی چندین مرحله متوقف شده بود.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری یک اجماع کلی در مدیریت کلان به وقوع پیوست و حوزه قضایی و حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز به موضوع روددره فرحزاد ورود کردند به نحوی که مراجع قضایی بازدیدهای مستمری از این منطقه داشتند و بر حل مشکلات اجتماعی این پروژه با تسریع در روند پیشرفت آن تاکید کردند.

معاون شهردار پایتخت با تاکید بر این که تسریع در روند پیشرفت پروژه روددره فرحزاد مورد تاکید شهردار محترم تهران بوده است، اظهار داشت: این موضوع یکی از پروژه‌های کلان مدیریت شهری محسوب می‌شود که با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات بسیار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست و کمک و همراهی معاونت مالی و اقتصاد شهری، سازمان املاک و مستغلات و شهرداری‌های مناطق ۲ و ۵، مشکل تملک معارضات ملکی و اشکالات قانونی در فرآیند پرداخت و خرید معارضات ملکی پس از ۱۲ سال حل شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، ️نظری در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی، پیشرفت این طرح سرعت بیشتری خواهد گرفت و فاز اول پروژه روددره فرحزاد در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز