خبرگزاری کار ایران

کشف لوازم پزشکی و بهداشتی قاچاق در مرز مریوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۹۲

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف لوازم پزشکی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در نوار مرزی شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدعارف سپهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق، مرزبانان با مجموعه‌ای از اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سودجو قصد خارج کردن لوازم پزشکی و بهداشتی به کشور همسایه را دارند، منطقه را تحت کنترل خود گرفتند. 

وی افزود: ماموران طی یک عملیات منسجم توانستند ۳۱۲ هزار و ۵۵۰ قلم انواع داروی انسانی قاچاق، پنج هزار و ۵۰۰ عدد نوار تست قند خون و یک هزار و ۲۰۰ عدد اقلام بهداشتی قاچاق را کشف و از خروج غیرقانونی آن از کشور جلوگیری کنند. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان این که قاچاقچیان با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند که تلاش‌ها جهت دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی داروهای مکشوفه ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، سپهری در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره گیری از تجهیزات فنی، به رصد کامل نوار مرز پرداخته و با هرگونه تردد غیر مجاز و ورود و خروج کالای ممنوعه مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز