خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

بنا بر اعلام شرکت تاکسی اینترنتی حذف «گزینه عجله دارم» به ضرر رانندگان تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۱۰

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت‌ها عنوان کرد این گزینه عجله دارم به نفع راننده بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی امروز در نشست خبری خود، درباره حذف گزینه عجله دارم در تاکسی های اینترنتی گفت: ابتدا مقاومتی صورت گرفت، اما بعد تمکین کردند، اما اگر افزایشی در کرایه داشته باشیم تخلف گران‌فروشی است و به آن رسیدگی و در خصوص آن حکم صادر خواهد شد.

وی افزود: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت‌ عنوان کرد از حذف گزینه عجله دارم، راننده متضرر می شود و ما در بررسی که داشتیم متوجه شدیم که رانندگان ۱۵ درصد حق کمیسیون به شرکتهای تاکسی اینترنتی پرداخت می کنند  باتوجه به اینکه این شرکت‌ها فقط صرف ۱۵ درصد را برای هماهنگی دریافت می کنند از نظر شخص بنده منصفانه نیست و شرکت تاکسی می تواند از این درصد کمیسیون کم کند.

اسفنانی خاطرنشان کرد: اگر چه در برخی از شهرها شنیده شده، این میزان کمیسیون ۲۰ درصد است. البته ما از این دو شرکت بابت تمکین از قانون تشکر می کنیم البته امیدارم که در سایر موارد هم مشکلی برای مردم ایجاد نشده و حق مردم ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز