خبرگزاری کار ایران

ارتقای سطح امنیت کویر با تجهیز یگان های تکاوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۲۴

جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان های ویژه با تجهیز یگان های تکاوری به تجهیزات نوین است.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "علی عظیمی" جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، ضمن تاکید بر ارتقای توان یگان های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهار کرد: پایش کویر ایرن با وسعت زیاد جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده که این مهم در دستور کار یگان های تکاوری می باشد.

وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه های تحقق این شعار می باشد.

سردار عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه های آموزشی ویژه یگان های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت های آنان باید در دستور کار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان های ویژه با تجهیز یگان های تکاوری به تجهیزات نوین است..

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های همه همکاران در یگان های ویژه و یگان های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحد های یگان ویژه مانند اعضای یک پیکر می باشند و می باست برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاریگر هم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز