خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۰۴

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیر کل جدید حوزه ریاست استان تهران گفت؛ برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد در این استان بر توصیه پیشین خود در اسفندماه سال گذشته در خصوص تشکیل هرچه سریعتر کمیته اقتصادی استان و برگزاری جلسات مستمر و منظم آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران، دکتر رنجبر درجمع روسای واحدهای این استان بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت؛ در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

دکتر رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد؛ استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

درپایان این جلسه حکم مهندس مصطفی ملکی به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم و برای ایشان ارزوی موفقیت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز