خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون فرهنگی مجلس:

مجلس برای اجرای طرح نور پای کار فراجا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۹۰

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای اجرای طرح نور پای کار پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده است، هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود. مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام‌شده نیز در مسیر درست و خوبی است. 

آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مد نظر قرار می‌دهد، برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند، عنوان کرد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند، همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند. همچنین امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده است، در آینده نیز پای کار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز