خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در جمع کارگران استان فارس:

قراردادهای سفید امضا را از بازار کار حذف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۱۰

«بنا داریم تا پایان عمر دولت به سمتی برویم که به خانه هر ایرانی یک شغل وارد شود. / در برخی استخدام‌ها حقوق کارگران زن پایمال می‌شود که انجام اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار داریم.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس اعلام کرد: امروز قراردادهای سفید امضا در جامعه کارگری مشاهده می‌شود که به جد این مسائل را بررسی می‌کنیم و استخدام‌های چندگانه را حذف خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی که به مناسبت هفته کارگر به استان فارس سفر کرده است در همایشی که به همین مناسبت برگزار شد، اظهار داشت: ثروت یک کشور به منابع زیرزمینی آن نیست چنانکه در تاریخ کشورهای دارای نفت‌گاه مصائب بسیاری نیز از این محصول به بار آمده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: نیروهای مولد یک جامعه باید ارج نهاده شوند و بدون شک مسیر راستین رفع فقر از کار و توسعه اشتغال عمومی گذر می‌کند.

وی ادامه داد: بنا داریم تا پایان عمر دولت به سمتی برویم که به خانه هر ایرانی یک شغل وارد شود.

ربیعی ادامه داد: در برخی استخدام‌ها حقوق کارگران زن پایمال می‌شود که انجام اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به افزایش شمار کمیته‌های حفاظت و بهداشت به ۱۳ هزار واحد، گفت: افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری‌بگیران را در جلسه هیأت دولت مطرح می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز