خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد:

متلاشی شدن ۶ باند و کشف ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

کد خبر : ۱۷۴۵۳۳

«همچنین با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۴۸ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.»

فرمانده انتظامی اندیمشک از متلاشی شدن ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در دو ماهه ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد کروندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این باندهای مواد مخدر که دامنه فعالیت آنان استانی و فرا استانی بوده در مجموع مقدار ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: همچنین با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۴۸ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک اضافه کرد: در متلاشی کردن این باندهای مواد مخدر همکاری مردم تاثیر بسیار زیادی داشته که جا دارد از همکاری شهروندان در این زمینه تقدیر شود.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی موسوم به طرح مناطق آلوده در این شهرستان با جدیت اجرا شده است تصریح کرد: با اجرای این طرح مناطق آلوده به طور کامل پاکسازی شده است و این طرح را در سال جاری نیز با همان جدیت و شدت بیشتری دوباره اجرا خواهیم کرد.

کروندی خاطر نشان کرد: در بحثمبارزه با مواد مخدر به عنوان یک معظل اجتماعی کارفرهنگی و فرهنگ‌سازی تاثیر بسیار زیادی دارد و باید دستگاه‌های متولی فرهنگ نیز در زمینه برخورد با این مشکل اجتماعی نیروی انتظامی را یاری دهند.

وی گفت: در زمینه سرقت نیز ۷۰ درصد سرقت‌های صورت در شهرستان کشف شده است و در زمینه سرقت خودرو و حوزه‌های روستایی و چاه‌های کشاورزی بسیاری از سرقت‌ها کشف و سارقین دستگیر شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز