خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به ایلنا:

تعداد گروگان‌گیری‌ها در سیستان و بلوچستان انگشت‌شمار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۷۶

«در سال ۸۳ نزدیک به ۱۵۰۰ نفر در منطقه گروگان گرفته شدند، اما اکنون این رقم به تعداد انگشت‌شماری رسیده است.»

فرمانده نیروی انتظامی که اینک در استان سیستان و بلوچستان به سر می‌برد در جمع خبرنگاران گفت: احتمال زنده بودن جمشید دانایی‌فرد(گروهبان ایرانی که توسط گروه تروریستی جیش‌العدل به گروگان گرفته شده است) بالاست.

احمدی مقدم در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که از او درباره وضعیت جمشید دانایی‌فر، قهرمان شمشیربازی ربوده شده و همچنین حوادثاخیر منطقه سرباز پرسیده بود، گفت: در حال حاضر نا امنی‌ها به جنوب کشور و نوار مرزی سوق داده شده است، اما جرایم و تبعات این نا امنی‌ها به کمترین میزان خود رسیده است.

او ادامه داد: در مقایسه حوادثو اتفاقات با سال‌های گذشته و اوائل دهه ۸۰ به وضوح افزایش امنیت را می‌بینیم. به عنوان مثال در سال ۸۳ نزدیک به ۱۵۰۰ نفر در منطقه گروگان گرفته شدند، اما اکنون این رقم به تعداد انگشت‌شماری رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات پناهنده شدن جمشید دانایی‌فر گفت: احتمال زنده بودن دانایی‌فر از درصد بالایی برخوردار است، اما درباره سرنوشت دقیق او اطلاع کافی نداریم. در هر صورت اخبار پناهنده شدن او از نظر ما مورد تایید نیست.

او درباره عراق و اقدامات گروه داعش نیز گفت: در مرزهای غربی هوشیاریم و آنچه می‌گذرد را به طور کامل زیر نظر داریم. اقدامات احتیاطی هم انجام شده و فعلآ مشکل خاصی نداریم، البته این که مشکل خاصی نداریم به این معنا نیست که دست از کار کشیده‌ایم، بلکه در آمادگی کامل برای مقابله با هر اقدامی قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز