خبرگزاری کار ایران

حقه «چوپان گنج‌یاب» این بار در خمین اجرا شد

کد خبر : ۱۷۷۲۳۹

«چند روز قبل پیامکی برای من ارسال شد مبنی بر این که عشایر یکی از استان‌های مرکزی هستم و در حین چرای گوسفندانم مقداری سکه طلا پیداکرده‌ام و حاضرم آن‌ها را به قیمت مناسب به شما بفروشم…»

فردی که با ارسال پیامک‌های فریبنده اقدام به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیونی از شهروندی قزوینی کرده بود، در شهرستان خمین استان مرکزی دستگیر و از وی ۵ هزار و ۷۰۰ سکه تقلبی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت: ۱۸ خرداد‌ماه شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان خمین تماس گرفت و گزارش یک مورد کلاهبرداری میلیونی را اعلام کرد و با حضور در کلانتری ۱۱ این شهرستان، در اظهارات خود گفت که چند روز قبل پیامکی برای من ارسال شد مبنی بر این که عشایر یکی از استان‌های مرکزی هستم و در حین چرای گوسفندانم مقداری سکه طلا پیداکرده‌ام و حاضرم آن‌ها را به قیمت مناسب به شما بفروشم. در تماس با آن شخص قرار ملاقاتی در یکی از روستاهای شهرستان خمین گذاشتیم و زمانی که در محل قرار حاضر شدم او تصاویری از سکه‌ها را به من نشان داد و یک کیسه حاوی سه هزار و ۷۰۰ سکه را در قبال دریافت ۲۰۰ میلیون ریال به من داد و از محل خارج شد که بعد از رفتن او متوجه شدم که تمامی آن‌ها تقلبی بوده است.

فرمانده انتظامی استان شهرستان خمین افزود: با مشخص شدن موضوع، پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی گرفت و کارآگاهان موفق شدند متهم را در یکی از استان‌های هم‌جوار استان مرکزی شناسایی کنند.

او افزود: بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری وی آغاز شد که از وی ۲ هزار سکه تقلبی دیگر، دو دستگاه گوشی همراه و تعدادی سیم‌کارت همراه کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز