خبرگزاری کار ایران

بر خلاف مصوبه شورای شهر:

شهرداری به اقشار آسیب‌پذیر تخفیف نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۱۳

«این مصوبه توسط شورا به شهرداری ابلاغ شد و قرار بود براساس گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران شهروندان به راحتی برای دریافت کارت بلیت ثبت نام کنند.»

عضو کمیسیون عمران شورای شهر با بیان اینکه تخفیف صدور کارت بیلت های اتوبوس و مترو برای اقشار آسیب پذیر انجام نمی شود گفت: معاون شهردار پاسخگوی این موضوع نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقضل قناعتی در آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران درباره تخفیف ویژه به کارت بلیت های اتوبوس و مترو برای اقشار آسیب پذیر توسط شهردرای تهران اظهار کرد: این مصوبه توسط شورا به شهرداری ابلاغ شد و قرار بود براساس گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران شهروندان به راحتی برای دریافت کارت بلیت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه تمامی اقشار آسیب پذیر و کسانی که مشمول این تخفیف بودند از جمله دانشجویان ودانش آموزان سرگردان هستند و براساس پیگیری های صورت گرفته مشخص شد شیوه ثبت نام و کیفیت توزیع این کارتها مشکل دارد.

این عضو کمیسیون عمران شورای شهر افزود: در رابطه با این مشکل با آقای تشکری هاشمی(معاون شهردار تهران) برای دریافت پاسخ تماس گرفته‌ام اما متاسفانه وی نه به من و نه به رسانه پاسخ نمی دهد.

او تصریح کرد: من نماینده مردم هستم و وقتی که پیگیر این موضوع شدم معاون شهردار پاسخ نداد و جای تاسف دارد که مردم و اقشار آسیب پذیر بویژه جانبازان و معلولین دچار سرگردانی شدند.

وی ادامه داد: وقتی پیگیر این سرگردانی شدیم اپراتور ثبت نام اعلام کرد که هنوز مصوبه شورا به ما برای ارائه تخفیف به این گروهها ابلاغ نشده است.

طلایی که در غیاب مسجد جامعی ریاست شورا را برعهده داشت اظهار کرد: متاسفانه تماسهای زیادی با سامانه ۱۸۸۸ برای این منظور صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز