خبرگزاری کار ایران

در همایش سفیران طلایی سازمان بهزیستی:

سه هنرمند سفیر بهزیستی شدند / اولین عنوان مددکار افتخاری برای وزیر

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۸۱

«در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر برای دریافت عنوان سفیر بهزیستی درخواست داده بودند که بر اساس تصمیم کمیته ای که در این زمینه تشکیل شد، ۳ نفر از این عزیزان به عنوان سفیران جدید بهزیستی انتخاب شدند.»

امروز در همایش سفیران طلایی سازمان بهزیستی که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد، از تمبر این سازمان و کارت مددکار اجتماعی افتخاری سازمان بهزیستی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همچنین این کارت به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان اولین مددکار اجتماعی افتخاری این سازمان اهدا شد. در ادامه این مراسم نیز سالار عقیلی، لیلا اوتادی و مسعود رایگان به عنوان سفیران جدید این سازمان برگزیده شدند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی نیز ضمن تقدیر از سفیران این سازمان گفت: استفاده از نخبگان، ‌ هنرمندان و ورزشکاران از جمله برنامه‌های راهبردی این سازمان است و خوشحالم که این افراد به ما کمک می کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر برای دریافت عنوان سفیر بهزیستی درخواست داده بودند که بر اساس تصمیم کمیته ای که در این زمینه تشکیل شد، ۳ نفر از این عزیزان به عنوان سفیران جدید بهزیستی انتخاب شدند.

هاشمی با اشاره به برنامه های این سازمان در ماه رمضان افزود: سال گذشته میزان مشارکتهای مردمی ما رشدی عمودی داشت و امسال نیز قصد داریم که این مشارکتها افزایش یابد. ۷ بار حضور رئیس جمهور در این سازمان و اختصاص رشد ۲۸ درصدی بودجه به سازمان بهزیستی نشان از اهمیت فعالیت های بهزیستی در کشور دارد و امیدواریم بتوانیم با کمک سفیران این فعالیتها را افزایش دهیم.

در میان این مراسم از قهرمانان پاراالمپیک و دیگر سفیران این سازمان از جمله رویا تیموریان، ‌ کریم باقری، جواد خیابانی، امیر قلعه نویی، پریوش نظریه، ‌ کامران نجف زاده، وحید شمسایی، ‌ محمد رضا طالقانی و حسین شمس تقدیر شد و تابلویی از صنایع دستی معلولین به این افراد اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز