خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

رگبار و رعد و برق در برخی از مناطق کشور / کاهش دما در مناطق شمالی

کد خبر : ۱۸۱۱۵۱

هوای تهران فردا یکشنبه بین ۲۷ تا ۳۹ درجه بالای صفر و آسمان تهران کمی ابری گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده باشد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی طی دو روز آینده شاهد افزایش ابر وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد و برق در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مرکزی زاگرس و برخی از نقاط شرق کشور خواهیم بود.
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با ورود سامانه بارشی استانهای آذربایجان غربی، شرقی، زنجان و اردبیل روز یشکنبه این هفته شاهد بارش باران خواهند بود و اوج شدت بارش ها در استان گیلان خواهد بود.

همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته دما در مناطق شمالی کشور کاهش می یابد و شاهد وزش نسبتا شدید باد در استانهای خراسان رضوی، جنوبی، شمال استان سیستان بلوچستان، یزد، شرق استان اصفهان، سمنان وقم در برخی از ساعات شبانه روز خواهیم بود.

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از ۳۵ درجه بالای صفر، رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود ۱۶ درصد، سرعت وزش باد در جهت جنوب غربی شهر تهران حدود ۱۸ کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران ۲۴ تا ۳۸ درجه خواهد بود.

وی پیش بینی کرد که کمینه و بیشینه هوای تهران فردا یکشنبه بین ۲۷ تا ۳۹ درجه بالای صفر و آسمان تهران کمی ابری گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده باشد.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته بین ۲۷ تا ۳۹ درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری در پاره ای از نقاط با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز