خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد دیه کشور خبر داد:

آزادی ۷۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد نیازمند ۴۳۵ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۲۰

«امسال ۱۸۸ جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار می شود. / پارسال نیز ۷ هزار و ۷۳۵ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که برای آزادی آنها ۸۳۴ میلیارد تومان باید پرداخت می‌شد.»

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: امسال قصد داریم با کمک خیرین ۷ هزار و ۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

به گزارش ایلنا، اسدالله جولایی در حاشیه جشن گلریزان ستاد دیه گفت: از سال ۶۹ که ستاد دیه توسط شهید لاجوردی پایه گذاری شد جشنهای گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آغاز و تا کنون ۲۶ جشن در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی افزود: امسال ۱۸۸ جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار می شود که نخستین جشن شامگاه چهارشنبه در شهرستان کرج برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم ۷ هزار و ۵۰۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را با کمک مردم و خیرین آزاد کنیم.

جولایی خاطرنشان کرد: پارسال نیز ۷ هزار و ۷۳۵ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که برای آزادی آنها ۸۳۴ میلیارد تومان باید پرداخت می شد که تلاشهای فراوانی در این زمینه صورت گرفت و طلبکاران از ۵۳۴ میلیارد تومان طلب خود گذشت کرده و ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف ما پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۶ سال گذشته بیش از ۸۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور آزاد شدند. امسال نیز نیاز به ۴۳۵ میلیارد تومان برای آزادی ۷ هزار و ۵۰۰ زندانی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز