خبرگزاری کار ایران

در استان فارس صورت گرفت:

اجرای حکم شلاق ۲ سارق و ۲ روزه‌خوار در ملاء عام

کد خبر : ۱۸۵۴۲۰

«۷۴ ضربه شلاق دو نفر از این افراد به نامهای(ع - ع) و(ه - د) که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت از منازل در شیراز کرده بودند اجرا شد. / ۲ نفر دیگر به اتهام تظاهر به روزه خواری به ۸۰ ضربه شلاق محکوم شده بودند که حکم این دو نفر نیز به اجراء در آمد.»

گروه استان ها - فرمانده انتظامی فارس از اجرای حکم شلاق ۴ سارق و روزه خوار در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمد علی گودرزی» در این رابطه گفت: ۲ نفر از این افراد به نامهای(ع - ع) و(ه - د) با تشکیل یک باند اقدام به سرقت از منازل در شیراز کرده بودند که این دو سارق با حکم دادگاه جزایی به ۷۴ ضربه شلاق، ۳ سال حبس و ۲ سال تبیعد محکوم شده بودند و حکم شلاق آن‌ها در ملاء عام به اجراء در آمد.
وی ادامه داد: ۲ نفر دیگر به نامهای(ص - ر) و(م - م) به اتهام تظاهر به روزه خواری به ۸۰ ضربه شلاق محکوم شده بودند که حکم این دو نفر نیز به اجراء در آمد.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با قدردانی از شهروندان به دلیل همکاری مناسب با پلیس افزود: با توجه به اینکه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و از مصادیق جرائم مشهود می‌باشد پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز