خبرگزاری کار ایران

برپایی بازارچه های موقت تولیدات مددجویان کمیته امداد

کد خبر : ۱۹۶۷۳۵

در گزینش طرح های اشتغال و خودکفایی منتخب، از مجریان ساکن در همان منطقه استفاده شده و این طرح ها از تنوع، کیفیت و قابلیت حضور در بازارچه برخوردار هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در راستای کمک به مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی و تحقق اهداف تعیین شده برنامه پنجم این نهاد، برپایی بازارچه های موقت محلی و منطقه ای تولیدات مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از کمیته امداد، «محمد امید» با بیان اینکه این طرح با همکاری مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی امداد امام(ره) برگزار می شود، افزود: دستورالعمل بازاریابی و فروش محصولات تولید شده توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد به تمامی ادارات کل استان های این نهاد ابلاغ شده است.

وی گفت: در گزینش طرح های اشتغال و خودکفایی منتخب، از مجریان ساکن در همان منطقه استفاده شده و این طرح ها از تنوع، کیفیت و قابلیت حضور در بازارچه برخوردار هستند.

امید تصریح کرد: همچنین با اجرای طرح هایی که قابلیت اجرای فعالیت به صورت زنده را دارا هستند، به جذابیت این بازارچه ها افزوده خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی امداد امام(ره) افزود: به منظور افزایش رونق بازارچه، واگذاری تعدادی از غرفه ها به بخش خصوصی بلامانع است و اطلاع رسانی لازم جهت افزایش کمی و کیفی محصولات تولید شده به مددجویان خودکفا شده انجام گرفته است.

امید خواستار استقبال و حضور گسترده مردم نیکوکار کشورمان در بازارچه های محلی و منطقه ای برپا شده از تولیدات و محصولات مددجویان خودکفا شده کمیته امداد امام(ره) در تمامی استانها شد که منجر به رونق فرهنگ کار و تلاش در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز