خبرگزاری کار ایران

افزایش حضور پلیس در معابر همزمان با آغاز خریدهای نوروزی

کد خبر : ۲۵۶۹۸۰

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا از افزایش زمان حضور ماموران پلیس همزمان باخریدهای نوروزی به منظور روانسازی ترافیک در اطراف مراکز خرید و معابر شریانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا جهانگیری" در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح ویژه روانسازی ترافیک در کلانشهر ها همزمان با آغاز خریدهای نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه، اظهارداشت: در برخی شهرها مانند تهران شاهد افزایش ترافیک در مناطق تجاری و اطراف نمایشگاه های بهاره هستیم.

وی با بیان اینکه در این ایام توقف های ممنوع و دوبله یکی از مهمترین علل مسدود شدن راه و ایجاد ترافیک است، گفت: در این طرح، پلیس  با برخی تخلفات رانندگی مانند توقف ساکن، پارک دوبله و انسداد مسیر برخورد می کند..

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور از ممنوعیت کنده کاری و عملیات عمرانی در معابر شهری از هفته پایانی اسفند تا پایان طرح نوروزی خبر داد و گفت: از دستگاهها خواسته ایم تا 25 اسفندماه کارهای عمرانی شهری را انجام داده و پس از آن این طرح ها تا پایان طرح نوروزی متوقف شوند.

سرهنگ جهانگیری تاکید کرد: حضور ماموران درسطح شهر همزمان با آغاز خرید های نوروزی افزایش می یابد و تا زمان اتمام پیک ترافیک ماموران در معابر بزرگراهی و اطراف مراکز خرید حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز