خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گوی ایلنا با سخنگوی آموزش و پرورش تهران؛

نرخ اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۴۸

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه هزینه اسکان در ایام نوروز در شهر تهران برای فرهنگیان، کارکنان لشکری و کشوری دولتی و مشاغل آزاد متفاوت است، گفت: اسکان موقت در شهر تهران از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

مسعود ثقفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هر ساله به منظور رفاه حال همکاران فرهنگی مکان‌هایی را برای اسکان آن‌ها در ایام نوروز در نظر می‌گیرد، اظهار داشت: به همین منظور و جهت اسکان فرهنگیان ۴۹ مدرسه با ۴۹۷ کلاس در تهران اختصاص یافته است و همچنین ۱۳ مرکز اسکان دائم با ظرفیت ۲۸۱ اتاق برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رزرو اینترنتی اسکان که از دو روز قبل آغاز شده تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، افزود: همچنین اسکان موقت نیز از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: مراجعان می‌توانند جهت رسیدگی به سوالات خود با سه شماره گویای ۸۸۹۵۴۵۰۷ـ ۸۸۹۹۷۱۴۳۶ ـ ۸۸۹۶۶۸۱۲ تماس بگیرند.

ثقفی با اعلام اینکه امسال ظرفیت‌های اسکان را حدود ۳۰ درصد افزایش دادیم، خاطر نشان کرد: آدرس ستادهای اسکان به همراه تلفن در سایت آموزش و پرورش شهر تهران نیز قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه هزینه اسکان برای فرهنگیان شاغل و خانواده آن‌ها تفاوت زیادی با سال گذشته ندارد، گفت: اتاق‌های اسکان به سه گروه «الف»، «ب» و «ج» تقسیم شده‌اند که هزینه اسکان در اتاق‌های درجه «الف» که دارای تلویزیون و یخچال است هر شب ۲۲ هزار تومان است، اتاق درجه «ب» که دارای تلویزیون یا یخچال است، هر شب ۱۶ هزار تومان است و اتاق درجه «ج» که فاقد تلویزیون و یخچال و دارای تشک و بالش است، ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه کارکنان لشکری و کشوری دولتی در اولویت دوم اسکان قرار دارند، گفت: برای این افراد اتاق درجه «الف» هر شب ۳۸ هزار تومان، اتاق درجه «ب» ۳۲ هزار تومان و اتاق درجه «ج» ۲۳ هزار تومان است.

ثقفی با بیان اینکه مشاغل آزاد نیز در اولویت سوم اسکان قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: برای این افراد نیز اتاق درجه «الف» ۶۰ هزار تومان، اتاق درجه «ب» ۴۶ هزار تومان و اتاق درجه «ج» ۳۲ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز