خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها:

تاکنون صلاحیت ۱۳هزار و ۱۲۹ داوطلب تایید شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۱۰

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با بیان اینکه تاکنون صلاحیت ۱۳هزار و ۱۲۹ نفر از داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها تایید شده است، گفت: از ۶۸۴ نفر باقی مانده کسی را به عنوان رد صلاحیت شده، اعلام نمی‌کنیم، چرا که نقص در پرونده دارند که باید آن را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در بررسی اول از ۱۳ هزار و ۸۱۵ ثبت نام شده، حضور ۱۲ هزار و ۱۶۱ نفر بلامانع بود و هزار و ۶۵۴ نفر نیز دارای نقص پرونده و مواردی از این دست بودند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم هفتصد نفر از افرادی را که در خصوص نشانی محل سکونت خود دارای مشکل بودند، با اصلاحیه شورا رفع مشکل کردیم و مشکل ۳۰۰ نفر هم در ادامه حل شد.

عضو شورای شهر تهران با اذعان به اینکه از ۱۳ هزار و ۸۱۵ نفر، ۱۳ هزار و ۱۲۹ نفر تایید شده‌اند، اظهار کرد: بررسی ۶۸۴ پرونده نیز در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: حتی در دور سوم که از هیچ مرجعی استعلام نداشتیم، نیز ۵۰۰ نفر رد صلاحیت شدند.

طلایی افزود: به دلیل پایبندی بر اجرای قانون ایستاده‌ایم وگرنه می‌توانستیم در‌‌ همان مرحله اول مشکل ۷۰۰ نفر را حل کنیم، اما اگر این کار را می‌کردیم مطابق با قانون نبود.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تاکید کرد: ما هنوز از ۶۸۴ نفر کسی را به عنوان رد صلاحیت شده اعلام نمی‌کنیم، چرا که نقص در پرونده دارند که باید آن را رفع کنند.

همچنین اسماعیل دوستی با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: مردم تهران آماده حضور پررنگ در این انتخابات باشند و معتمدین خود را در محلات انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: با تفاهمی که بین هیات نظارت و هیات اجرایی صورت گرفته است، بسیاری از ردصلاحیت شدگان برمی‌گردند.

این عضو شورای شهر به جلسات برگزار شده میان طلایی و سالاری اشاره کرد و گفت: به مردم تهران اطمینان می‌دهم، هیچ اختلافی وجود ندارد و در فضای صمیمی پیش می‌رویم و امیدوارم شورایاریهای خوبی انتخاب شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز