خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

آزمون دکتری روز جمعه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۷۳

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا ۹ صبح امروز تعداد ۱۱۷ هزار و ۲۵۰ داوطلب یعنی ۵۸ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود؛ هرچه سریع‌تر به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org مراجعه نموده و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

توکلی با اشاره به اینکه داوطلبان تا فردا مهلت دارند، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند، گفت: ضمنا با توجه به اینکه این آزمون در ۵۳ شهرستان برگزار می‌شود، شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت پرینت درج شده است.

مشاور سازمان سنجش ادامه داد: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود که به موقع در شهرستان محل برگزاری آزمون حضور یابند.

وی  با اشاره به اینکه آزمون دوره دکتری  در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان آگاه باشند که در‌های حوزه امتحانی نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد، و داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌ها در جلسه امتحان حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز