خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد امور بیماری‌های خاص

کد خبر : ۲۵۷۶۳۰

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان و دانش آموزان مبتلا به بیماری‌های خاص و بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی، تجربیات و توانمندی‌ها برای آموزش، پیشگیری و درمان بیماران تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد امور بیماری‌های خاص منعقد شد.

به گزارش ایلنا، فرشید سیاری از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این وزارت و بنیاد امور بیماری‌های خاص خبر داد وگفت: انعقاد این تفاهم نامه به منظور استفاده از تجربیات، توانایی‌های علمی، حمایتی و درمانی بنیاد امور بیماری‌های خاص برای آموزش و درمان جامعه دانش آموزی و فرهنگیان کشور صورت گرفته است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اجرای طرح‌های آموزشی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های خاص، اجرای طرح‌های غربالگری برای شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و ارائه کمک‌های مستقیم و غیر مستقیم برای تسریع درمان مبتلایان به بیماری خاص را از اهم مفاد تفاهم نامه عنوان و افزود: بهره‌مندی متقابل طرفین برای دستیابی به اهداف تفاهم نامه، مشارکت طرفین در تمامی طرح‌های مشترک برای دستیابی به اهداف تفاهم نامه و مشارکت در تامین هزینه‌های دارویی بیماران خاص از دیگر مفاد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای متشکل از مسئولان و کار‌شناسان طرفین برای نظارت بر اجرای مفاد تفاهم نامه تصریح کرد: نمایندگان طرفین هرماه با برگزاری دو جلسه اقدام به برنامه ریزی و هماهنگی لازم خواهند کرد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان مدت زمان اعتبار این تفاهم نامه را ۳ سال دانست و افزود: بیستم اسفند ماه سال جاری زمان شروع اجرای این تفاهم نامه است.

وی پایان اعتبار تفاهم نامه را بیستم اسفند ماه سال ۱۳۹۶ اعلام و افزود: در صورت تمایل به تداوم فعالیت‌های مشترک طرفین تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز