خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

جمع‌آوری آمپول‌های آلوده پیوند قرنیه/ از آسیب‌دیدگان حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۲۹

وزیر بهداشت از پیگیری موضوع ورود آمپول‌های ‌آلوده در کلینیک‌های پیوند قرنیه خبر داد و گفت: از تمامی کسانی که در جریان تزریق این آمپول‌ها آسیب‌ دیده‌اند، حمایت می‌کنیم و تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص منشا ورود آمپول‌های آلوده در کلینیک‌های پیوند قرنیه گفت: در حال پیگیری این مساله هستیم و طی امروز و فردا جزییات‌ آن مشخص می‌شود.

وی افزود: از همه کسانی که در جریان این موضوع آسیب دیده اند، حمایت می‌کنیم و تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: اعلام شده که اگر مراکز درمانی از اصالت دارو مطمئن نیستند و دارو را از مراکز قاچاق تهیه کرده‌اند، دیگر استفاده نکنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای دو ماه آینده دستور داده‌ام که وزارتخانه دارو را از منابع مطمئن و با هزینه کمتر وارد کشور کنند و مراکز درمانی را موظف کنند که از این داروها استفاده نکنند.

وی با اعلام این مطلب که دستگاه‌های نظارتی افراد سودجو را شناسایی کرده‌اند، اظهار داشت: در این راستا برخی دستگیر شده و دستگیر خواهند شد و جزییات آن نیز در روزهای ‌آتی اعلام می‌شود.

وزیر بهداشت درباره وضعیت جمع‌آوری آمپول های آلوده در بازار گفت: دستگاه‌های نظارتی به موضوع مکلف هستند و ظرف یکی، دو روز آینده نتایج اعلام می‌شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز