خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به ایلنا:

بررسی ریاست دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان به بعد از عید موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۳۷

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه شورا تا قبل از عید جلسه‌ای ندارد، اظهار داشت: بررسی ریاست دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان به بعد از عید موکول می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو درباره علت عدم بررسی حکم سرپرست دانشگاه تهران در جلسات شورا گفت: این موضوع را از دبیرخانه شورا بپرسید، چرا که تاکنون در جلسات شورا مطرح نشده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پاسخ به این سوال که نهادهای نظارتی درباره مدت زمان سرپرستی دانشگاه‌ها هشدار داده‌اند، گفت: این موضوع باید در شورا مطرح  تا نظر داده شود و تا زمانی که در دستور کار قرار نگیرد، نمی‌توان نظر داد.

وی ادامه داد:  درخصوص دانشگاه فرهنگیان نیز همین طور بوده و در جلسه تاکنون مطرح نشده است.

محمدیان درباره فضای عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به سرپرست دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان گفت: تاکنون بیش از 80 رئیس دانشگاه در شورا تایید شده است و ممکن است؛ چندین مورد باشد که شورا درباره آنها نظرات متفاوتی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه دلیل تعلل شورا در انتخاب روسای دانشگاه تهران و فرهنگیان چیست، گفت: رئیس جلسه باید موضوع را مطرح کنند تا اعضا رای دهند.

وی همچنین گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی تا پایان سال جلسه‌ای ندارد و علی‌القاعده بررسی صلاحیت سرپرستی دانشگاه‌ها به بعد از عید موکول می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز