خبرگزاری کار ایران

کاندید انتخابات شورایاری تاکید کرد:

توازن امکانات در محلات برای افزایش رفاه شهروندان

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۰۶

کاندید چهارمین دوره انتخابات شورایاری از محله ارم گفت: عدم ارتباط موثر شورایاران با مردم و عدم اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌های انجام شده برای مردم محله از جمله دغدغه‌ها در سه دوره اخیر شورایاری ها بوده است.

غلامرضا تیزفهم فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره مهم‌ترین برنامه‌های خود در صورت ورود به شورایاری، گفت: ساماندهی مشکلات محله و پیگیری مصوبات شورای شهر و شورایاری‌ها تا حصول نتیجه، نظارت بر قراردادهای منعقد شده در محله و کاهش مشکلات شهروندان از جمله برنامه‌های من در صورت ورود به شورایاری هاست. با توجه به سابقه اجرایی۲۲ ساله در حوزه اجتماعی بنا دارم با برنامه ریزی کوتاه، میان مدت و بلند مدت اهداف شورایاری‌ها را محقق سازم.

این کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهم‌ترین مشکلات در حوزه شهری چیست و چه انتقاداتی به این حوزه وارد است، اظهار داشت: علاوه بر بحث ترافیکی و آلودگی که مهم‌ترین معضل کلان شهر تهران است، عدم توازن برخی امکانات جهت افزایش رفاه شهروندان از دیگر معضلات به شمار می‌رود. به عنوان مثال یک منطقه دارای امکانات زیادتری است و منطقه‌ای دیگر دارای امکانات کمتر. هرچند فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون انجام شده اما انتقاداتی از جمله به معضلات بهداشتی و زیست محیطی وجود دارد.

وی درباره نقطه ضعف‌ها شورایاری ها در سه دوره پیشین گفت: عدم ارتباط موثر شورایاران با مردم و عدم اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌های انجام شده برای مردم محله از جمله دغدغه ها در سه دوره اخیر بوده است. شهروندان حق دارند که از وضعیت محله آگاه باشند، به نظر بنده ارتباط مستقیم شورایاران با مردم، جلسات منظم و دیدارهای عمومی می‌تواند؛ باعث تسهیل در رفع مشکلات شهروندان شود.

تیزفهم فر ادامه داد: کارآمد بودن شورایاری‌ها باعث افزایش کارآمدی شورای شهر می‌شود و حقوق شهروندی مهم‌ترین مطالبه هر شهروند تهرانی است که باید به آن احترام گذاشت و رعایت حقوق آرزوی هر شهروند تهرانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز