خبرگزاری کار ایران

حادثه‌دیدگی بیش از ۴ هزار تن در حوادث هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۴۹

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۵۴۷ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴ هزار و ۱۶۲ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۱۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۲۵۹ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۷ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۵ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به برف و کولاک، ۱۵ مورد کوهستان، ۶ مورد سیل و آبگرفتگی،، ۳ مورد زمین‌لرزه، ۳ مورد توفان و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۴ هزار و ۲۱۰ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۲ هزار و ۲۹۲ تن در برف و کولاک، ۹۹۷ تن در جاده، ۷۶ تن در سیل و آبگرفتگی، ۲۷ تن در کوهستان،، ۶۶ تن در شهر‌ها، ۲۳ تن در ریزش آوار، ۲۵۱ تن در توفان و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ هزار و ۱۶۲ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۲ هزار و ۲۹۲ تن در برف و کولاک، ۹۵۴ تن در جاده، ۲۵۱ تن در توفان، ۷۶ تن در سیل و آبگرفتگی، ۶۸ تن در شهر‌ها، ۲۶ تن در کوهستان، ۲۳ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۴۱۶ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۴۳۱ تن نجات یافتند که ۲۷۴ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۷ تن سرپایی درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز