خبرگزاری کار ایران

کاندید انتخابات شورایاری:

نقش اعضای شورایاری‌های پبشین کمرنگ بود/ با کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی رایگان مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۳۶

کاندید انتخابات شورایاری تهران از محله دروس واقع در منطقه ۳ گفت: بسته کار کردن اعضای شورایاری‌ها برای تحقق اهداف حداقل ساکنان و همچنین در دسترس نبودن آنان به دلیل مشغله‌های کاری شخصی از نقاط ضعف شورایاری های پیشین بود.

سعید صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه‌های خود درصورت ورود به شورایاری محلات گفت: ارتباط موثر و پررنگ با ساکنان محل و تخصیص وقت بیشتر برای شناسایی وضعیت موجود از مهم‌ترین برنامه‌های من است.

وی ادامه داد: مذاکره با سر‌شناسان محل و حتی افراد کمتر شناخته شده در هر منطقه برای پی بردن به دغدغه ساکنین و انعکاس  این دغدغه ها به شورای اسلامی شهر تهران و نیز به شهرداری و پیگیری تا حصول نتیجه لازم از دیگر برنامه‌های مورد نظر است.

صادقی با تاکید بر تقویت سراهای محله، کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی رایگان برای ساکنان محل را از مهم‌ترین  مشکلات در حوزه شهری دانست و بر ضرورت نظارت بیشتر بر تعاونیهای محله که عواید آن نصیب اعضای عامه محله شود، تاکید کرد.

این داوطلب شرکت در انتخابات کمرنگ بودن اعضای شورایاریهای دوره‌های گذشته را از نقاط ضعف شورایاریهای گذشته دانسته و خاطر نشان کرد: عدم توجه به منافع عامه ساکنین و بسته کار کردن اعضای شورایاری‌ها برای تحقق اهداف حداقل ساکنین و همچنین در دسترس نبودن آنان به دلیل مشغله‌های کاری شخصی از دیگر نقاط ضعف شورایهای پیشین بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز