خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

ضرورت ایجاد معاونت محیط زیست در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۰۲

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز می‌توانیم؛‌ معاونت محیط زیست را در شهرداری ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور امروز خود در جلسه شورای شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع کوه‌خواری گفت: در سال 84 با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری کل دامنه شمالی البرز را از رقم 1800 متر  علامت‌گذاری کردیم تا به منطقه 22 که به رقم 1400 ختم شد.

وی تاکید کرد: اگر درایت و توجه ایشان نبود، شاید امروز کوه‌های شمالی را نداشتیم و این کوه‌ها پر از ساخت و ساز بود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات شورایاری‌ها گفت: از مردم خواهش می‌کنم 22 اسفند ماه پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و تاکید می‌کنم که از بیش از 14 هزار متقاضی شرکت در انتخابات تنها 100 نفر رد صلاحیت شدند، چرا که مسائل‌شان طوری بود که نمی‌شد کاری کرد.

وی تاکیدکرد: امیدوارم روزی قانون تغییر کند و ورود اعضای شورای شهر به این نهاد به صورت دو مرحله‌ای شده و به گونه‌ای باشد که ابتدا در مناطق تهران انتخاب شوند تا نیروها با صلاحیت یبشتری وارد شورای شهر شوند.

دنیامالی با اشاره به ایجاد معاونت محیط زیست اظهار کرد: امروز این فضا ایجاد شده که در شهرداری بدون اضافه شدن معاونت، معاونت محیط زیست ایجاد شود، به طور مثال می‌توان حوزه عمرانی و حمل و نقل را ادغام کنیم  و معاونت محیط زیست ایجاد کنیم و این ساختار باید مطالعه شود.

وی تاکید کرد: نگرانی مردم و مسئولین در خصوص مسائل زیست محیطی زیاد است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و اهمیت امنیت شهر اظهار کرد: در این روزها شهر خلوت می‌شود و مردم برای کاهش میزان سرقت باید هماهنگی لازم را با پلیس داشته باشند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز