خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

پروژه «بهرود» روی خط زلزله واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۴۸

عضو شورای شهر تهران گفت: باید در کمیسیون ماده 100 با پروژه «بهرود» برخورد شود، زیرا این ساختمان استحکام لازم را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید خود از منطقه 2 اظهار داشت: بعد از سال 84 بالاتر از خط 1800 در این منطقه ساخت و ساز شده و خواهش می‌کنم، فرد مسئول این کار را اخراج کنید.

وی در ادامه به پروژه بهرود با نام "هتل اسپینانس" در محله سعادت‌آباد اشاره کرد و افزود: در این محله پروژه‌ای روی خط 1800 که دقیقا روی خط زلزله قرار دارد، احراز شده است.

وی افزود: کمیسیون ماده 5 ، 16 طبقه برای این پروژه اختصاص داده و علاوه بر آن سه طبقه منفی برای پارکینگ این پروژه در نظر گرفته است. اما مشخص نیست شهرداری منطقه به چه اجازه‌ای روی تصمیم کمیسیون ماده 5 سه طبقه دیگر در طبقات این پروژه افزوده (این پروژه 19 طبقه شده) و دو طبقه به پارکینگ آن اضافه کرده است.

قناعتی اضافه کرد: می‌دانم؛ پرونده این پروژه در کمیسیون ماده 100 واردشده و خواهش می‌کنم در این کمیسیون با این پروژه برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی طبقه آخر این پروژه قصد دارند، استخر رو باز احداث کنند اما این ساختمان استحکام لازم را ندارد به علاوه اینکه روی گسل نیز واقع شده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز