خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تشریح ۴ بسته بیمه‌ای برای فرهنگیان/فعلا خبری از کارت سفر نوروزی فرهنگیان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۵۳۳

مدیرکل توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش با تشریح ۴ بسته بیمه‌ای برای فرهنگیان، گفت: این بسته‌ها به نظرخواهی گذاشته خواهد شد و بسته‌ای که مورد اقبال عموم فرهنگیان قرار بگیرد، ملاک عمل ما برای سال آینده خواهد بود.

فرشید سیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین تغییرات بیمه‌ طلایی فرهنگیان در سال آینده گفت: به منظور رفاه حال فرهنگیان ۴ بسته بیمه‌ای را تعریف کرده‌ایم که در بسته اول خدمات دندانپزشکی تا سقف ۳۰۰ هزار تومان، خدمات چشم‌پزشکی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان و برخی از محدودیت‌ها در اعمال جراحی و خدمات بیمارستانی که قبلا وجود داشت، برداشته شده و در واقع یک بسته فراگیر و جامع است.

وی افزود: بسته دوم در واقع‌‌ همان خدمات شرکت آتیه سازان حافط است که هم اکنون به ارائه خدمات به فرهنگیان می‌پردازد.

سیاری درباره بسته سوم بیمه‌ای توضیح داد و گفت: در این بسته ویزیت و دارو حذف شده منتها داروهای گران قیمت و مربوط به بیماران صعب العلاج در آن دیده شده و همچنین خدمات بیمارستانی و پاراکیلینیکی نیز در این بسته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در بسته چهارم صرفا خدمات بستری و بیمارستانی دیده شده است، اظهار داشت: در همه این بیمه‌ها نظر ما این است که سهم دولت ثابت باشد و فرهنگیانی که خدمات بیشتری می‌خواهند به اجبار باید هزینه بیشتری بپردازد.

سیاری درباره هزینه پرداختی فرهنگیان در این بسته‌ها گفت: با توجه به مشخص نبودن تعرفه‌های پزشکی، هزینه‌های در نظرگرفته شده تقریبی است. این ۴ بسته به نظرخواهی گذاشته خواهد شد و بسته‌ای که مورد اقبال عموم فرهنگیان قرار بگیرد، ملاک عمل خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود با توجه به تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، کارت سفر نوروزی به فرهنگیان ارائه شود، گفت: فعلا خدماتی از میراث فرهنگی به ما اعلام نشده و در واقع ما بخشی از بار میراث فرهنگی را با پذیرش همکاران شاغل و بازنشسته در اسکان نوروزی  که بیش از نیمی از کارکنان دولت هستند، به دوش می‌کشیم.

سیاری همچنین درباره پذیرش افراد غیرفرهنگی در اسکان نوروزی گفت: به دلیل اینکه کسب و کار هتل‌ها در تابستان و نوروز خدشه‌دار نشود، به استان‌ها بخشنامه ارسال کرده‌ایم که پذیرش افراد غیرفرهنگی در موارد خاص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت اسکان نوروزی با افراد فرهنگی است، گفت: پذیرش افراد دارای مشاغل آزاد و کارکنان لشکری و کشوری با رضایت ستاد اسکان نوروزی در هر استان باید صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز